Sürdürülebilirliğin çevresel, toplumsal ve ekonomik olarak tüm eksenlerinde sorumluluk alan Watsons, VR teknolojisiyle oluşturduğu sıra dışı ve eğlenceli tecrübe platformu ile dünyamızın hoşluğunu korumak ve devamlılığını sağlamak konusunda farkındalık yaratmayı hedefliyor.
Tüm dünyanın ortak sorunu olan iklim krizi ve ormansızlaşma ile çabayı misyon edinen Watsons, üretim süreçlerinden organizasyonel süreçlere kadar her basamakta sürdürülebilirlik vizyonuyla hareket ediyor.
Sanal gerçeklikle doğayı keşfet
Bir tecrübe markası olan Watsons, #WatsonsİyilikHareketi kapsamında sanal gerçeklikle hazırladığı www.watsonsgogreen.com/vr-tr isimli Sürdürülebilirlik VR Hub tecrübe platformunda, sürdürülebilirlik konusunda bilgilendirici içerikleri ve ipuçlarını eğlenceli bir halde müşterilerine sunuyor. Okyanus, Dünya, Orman, Watsons Sürdürülebilir Ömür ve Dünya Günü odalarından oluşan tecrübe platformunda doğayı korumak ve daha sürdürülebilir bir dünya yaratmak için değerli bilgilerin yanı sıra eğlenceli oyunlar ve testler yer alıyor. Proje kapsamında Instagram sayfasında da özel bir filtre oluşturan Watsons, filtrede bulunan bilgilendirici bildirilerle farkındalık sağlamayı hedefliyor.
Watsons, globalde 2 bin tondan fazla karbondioksit emisyonunu dengeliyor
“Herkes için her yerde daha sürdürülebilir ürünler” sunma misyonunun bir modülü olan Sürdürülebilir Hayat eserlerinin sayısını globalde 8.000’e çıkaran Watsons, 2.000 tondan fazla karbondioksit (CO2) emisyonunu dengeleme kelamı vererek sürdürülebilirlik taaddüdünü güçlendiriyor.
İklim değişikliğine karşı gayretin herkes için acil bir öncelik olduğunu söyleyen Watsons Avrupa ve Asya CEO’su Malina Ngai, “Dünya çapında önde gelen bir sıhhat ve hoşluk perakendecisi olarak, uygunluk yapmak için müşterilerimizle birlikte büyük bir gücüz ve gezegenimizde tesirli bir değişiklik yapma konusunda değerli bir rol oynuyoruz. Watsons olarak çevresel zorluklarla çaba etmek için tabiat temelli tahliller ile karbon dengeleme projelerimize olan yatırımlarımızı hızlandırıyoruz” diye konuştu.
Watsons’ın odak noktası “sürdürülebilirlik”
Watsons Türkiye, Sürdürülebilir Hayat kategorisinde; tabiat dostu eserlere, sürdürülebilir içeriklere/malzemelere, tekrar dolum/yeniden kullanma/ yer değiştirme yapılan eserlere ve sürdürülebilir ambalajlara sahip eserlere yatırım yapıyor. #WatsonsİyilikHareketi Sürdürülebilir Hayat Eserlerini Tercih Etmeye Çağırıyor sloganıyla sunduğu 1.000’e yakın Sürdürülebilir Hayat Eseri ile müşterilere etraf dostu eserler sağlamayı, bu eserleri mağaza ve online kanalda öne çıkarmayı ve sürdürülebilir alışveriş konusunda müşterilerini bilinçlendirmeyi hedefliyor. Türkiye’de hoşluk ve bakım kategorisinde sürdürülebilirliği sahiplenen ilk ve tek perakende markası olan Watsons, sürdürülebilir eserlerde tüketicilerin birinci tercihi olmak için çalışmalarını sürdürüyor.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
BHA